Nye joller igen

Skrevet af Flemming Merrild
Tirsdag, 28 Juni 2011 15:30
I forbindelse med overrækkelsen af certifikaterne for

Ungdomsvenlig Sejlklub
Certificeret Sejlerskole
kunne jeg offentliggøre, at Ringkjøbing Sejlklub nu investerer i 3 nye Tera joller. Vores ungdomsafdeling fortsætter den rivende udvikling, de de seneste år har kunnet præstere. Lige inden sommerferien startede vi yderligere et nyt hold jollesejlere. De sejler om tirsdagen for mod den sædvanlige torsdag. Denne opdeling for at udnytte vores materiel optimalt. Ud over dette tiltag har vi stadig brug yderligere joller. I foråret købte klubben 2 optimistjoller, og nu er altså yderligere 3 nye Tera-joller på vej.

En stor tak til Ringkøbing Landbobank, der har ydet den nødvendige økonomiske støtte til indkøbet.

Som mange af jer måske har bemærket, købte klubben tidligere på året en Wayfarer. Denne jolle skal sammen med vore 2 Feva-joller være med til at fastholde de lidt ældre jollesejlere i klubben.