Sejlerskolen intro aften

Møde torsdag den 25. marts 2010 med eleverne

Mødeledere. Arne Lauridsen og Peter Maarup

Velkomst

Sejler og sejlerhumør ønskes. Vand og vind og både haves.

Frivillige, som lægger tid og krop til at undervise jer, har vi fundet seks af. Dem kunne vi godt tænke os et par stykker mere af! Men Arne mener I næsten alle kan komme med i år.

Jeres instruktører er frivillige og glæder sig til at se jer.

Husk I er selv med til at forme klubben og klublivet. Er der noget galt, hænger I også på den. Vi er fælles om dette gode foretagende, og I vil finde ud af, at det er et rigtig godt sted at være.

Vi benytter os i stor udstrækning af sejlerunionens undervisningsmaterialer og øvelser og vil meget gerne give jer en god uddannelse og fortsat lyst til at se vand og til at sejle. Vi har det normalt altid skægt!

I vil se og røre vand hver gang, når de første teoriundervisningstimer er gennemgået. Her vil I alle være samlet de første gange. Mødetid 18.30, hvis der ikke er aftalt andet. Der vil forinden være et par gange med klargøring af bådene, som I har pligt til at hjælpe med. Vi har to H-både

I vil blive en del af et team, et team, som er nødvendigt for at kunne sejle båden, og det er derfor pligt til at orientere de øvrige, hvis I bliver forhindret. Adresselister vil blive rundsendt.

Meddelelsesmetode er per sms og mail, plus det I kan se på vores nye hjemmeside, hvad der sker.

I skal være medlemmer af klubben. Det har en pris på 1110 kr. per år inklusiv sejlerskole

Arne er chefen, og det er ham eller jeres instruktør, I skal henvende jer til.

Jeg er blot bestyrelsesmedlem og hjælper Arne med tilrettelæggelsen.

God vind ønskes jer alle. Det er bare med at komme ud efter den.

Arne vil instruere jer yderligere i aften

Peter Maarup.