Kaffeklub

Onsdag, 03 Marts 2010 13:23
En lille flok medlemmer har gennem den senere tid holdt skarpt øje med vandets tilstand i havnen. De konstaterer hver formiddag, at vandet stadig er stift. Herefter går de i klubhuset og får en kop kaffe. Ud over kaffen flyder der efter sigende også en del sladder hen over bordet. Nu er det sådan at disse mennesker (3-5 stk.) efterhånden har udtømt deres beholdninger af emner, og derfor spekulerer de på, om andre medlemmer kunne være kaffetørstige. Efter sigende mødes de næsten hver formiddag kl. ca. 10. Har man lyst, skulle klubhuset altså på dette tidspunkt dufte af kaffe mm.

Kliden oplyser desuden, at sladeren også drejer sig om de medlemmer, der ikke er tilstede. Det kunne jo også være et argument for at kigge indenfor.