Uge 6-2020

Husk generalforsamlingen d. 26. februar kl. 19. Særskilt indkaldelse udsendes senere.

Hjertestarter. Nogle medlemmer har gennem årene udtrykt ønske om at få en hjertestarter ved klubhuset. Denne mulighed har vi nu, hvis vi som klub gør os fortjent til den. Hjerteforeningen giver os en hjertestarter, hvis vi kan samle ind til foreningen i mindst 15 ruter.

• Vores gruppe hedder ”Ringkøbing Sejlklub”
  • Tid: søndag d. 3. maj om formiddagen.
  • Mindst 15 indsamlingsruter skal være besat (tegnet) under gruppen Ringkøbing Sejlklub.
  • Én person kan sagtens nå at indsamle flere ruter.
  • Man behøver ikke at vælge en rute i Ringkøbing. Man skal blot være tilmeldt under Ringkøbing sejlklub.
  • Meld dig som indsamler hvis du vil være med til at hjælpe dig selv og alle andre.
  • Hvis vi ikke opnår at besætte mindst 15 ruter under ”Ringkøbing Sejlklub”, får vi ingen hjertestarter. Den lokale hjerteforening vil om eftermiddagen fordele det således, at vi i lokalområdet får flest mulige startere.
  • Link til tilmelding:

Efter tilmelding vil man modtage yderligere information fra hjerteforeningen, ligesom vi nok skal forsøge at give relevant information.

Nyt fra kalenderen

·         26. feb. Kl. 19               Generalforsamling

·         11. mar. Kl. 19              Pigeaften

·         28. mar.                          Udflugt til Redningsstation Hvide Sande