Uge 25-2017

På fredag afholder vi Sankt Hans ligesom vi plejer. Grillen er klar kl. 18 og bålet tændes kl. 20. Vi har en lille annonce i Ugeavisen, men ellers bruger vi Facebook. Det vil hjælpe rigtig meget, hvis vi alle delte opslaget.

Nyt fra sejlerskolen

·         Vi er 11 elever. Sejladserne og undervisningen løber af stablen som planlagt. Som de øvrige dele af klubben holder sejlerskolen sommerferie med udgangen af juni.

Nyt fra kapsejlads

·         Lørdag havde vi stjerne-kapsejlads. Vi sejlede ud i 8ms og endte med 4-5 ms. Solen skinnede hele dagen. Vi sluttede af med kaffe i klubhuset, og senere blev grillen tændt. En dag, der vil gå over i historien, som én af de mest perfekte kapsejladser. Tak til Nils og Jens for arrangementet. Det eneste problem var, at nogen af os havde glemt solcremen.

Nyt fra ungdomsafdelingen

·         Vi har desværre været ramt af rigtig meget blæst, som især har sendt de helt nye til tælling. Selv om nogen er blevet bange og andre er røget ufrivilligt i vandet, er alle fortsat med.

·         En del sejlere forbereder sig nu på sommer camp i Bork i uge 26. Der er også flere af de unge trænere der tager med.

·         Vi efterlyser i øjeblikket ællingefædre/ mødre som vil sejle sit on top kajak og af den vej støtte trænerne og vi efterlyser madmødre der kan indgå i holdet sammen med de 3 andre.

Nyt fra kalenderen

·         Fre. D. 23.juni              Sankt Hans fra kl. 18

·         D. 26. – 30. juni           Sommercamp i Bork

·         Juli                                    Sommerferie (Ingen klubaktiviteter)