Uge 14-2021

• Standerhejsning bliver som planlagt gennemført på søndag d. 11. april. Desværre er der stadig et forsamlingsforbud udendørs på max. 10 personer, når der ikke er tale om idrætsrelaterede aktiviteter. Derfor vil standeren blive hejst uden medlemmers deltagelse.
    Lad od så håbe, at vi kan samles inden så længe.

Nyt fra sejlerskolen

• Sejlerskolen er fuld booket som det ser ud lige nu. Vi har i alt 13 elever tilmeldt og pt. er der ingen på venteliste. Instruktører og elever mødtes for første gang i onsdags for at klargøre.

Nyt fra kapsejlads

• Kapsejladserne for 2021 er planlagt med den første onsdagssejlads d. 5. maj. Herefter sejles der efter samme skabelon som vi kender det fra tidligere år. Se i øvrigt vores hjemmeside.
  • Stjernesejlads sejles søndag d. 30. maj
  • Distancen sejles søndag d. 22. august

Nyt fra ungdomsafdelingen

• Ungdomsafdelingen kunne stadig tænke sig flere jollesejlere, og her er instruktører i gang med markedsføringen.

Nyt fra havnefogden

• De sidste søsætningsdatoer er:
    Lørdag d. 10. april
    Lørdag d. 24. april