Onsdag 22 Nov 2017
Archives

Filter

• Sommer camp på Mors

Tilmeld dig årets sommer camp på Mors   http://www.sejlsport.dk/graphics/ungdoms%202009/dokumenter%20sommeraktivitet/sommeraktiviteter%202012/sommercamp/invitation%20til%20sommercamp%202012%20mors%f8.pdf...
  • Kapsejlads 2012

ONSDAGSSEJLADSER 2012På ONSDAGENE er det igen tid for de populære kapsejladser på fjorden. Vi starter med første sejlads den 2. maj, og derefter kører det som sædvanlig hver onsdag aften frem til og med 20. juni. Efter sommerferien starter vi igen d...
  • Vagtplan til jollemad og brovagter

Der skal være to madvagter og 1 brovagt. XXXX betyder at vagten endnu ikke er besat og man kan melde sig til vagten ved at kontakte Pia Strandbygaard på mobil 22 54 24 54 eller email: pia.strandbygaard@gmail.com Hver sejler skal indbetale 570 kr. på ...
  • Bådtransport

Vejene omkring havnen er nu katagoriseret som TERMINALVEJ Vejen "Ved Fjorden" fra indkørslen til lystbådehavnen og videre ad Vester Standsbjerg hen forbi Falck er nu belvet Terminalvej.Det betyder flg.: Max. hastighed er permanent 30 km/t Kørsel ...
  • Generalforsamling

Indkaldelse er udsendt med post med flg. indhold: Tid: 22. feb. 2012 kl. 19.30Sted: Klubhuset Dagsorden: Valg af dirigent Årsberetning Indkomne forslag (herunder budget og kontingent) Valg til bestyrelse og udvalg Valg af revisor og suppleant E...
  • Netparty

HYGGEAFTEN & NETPARTY FREDAG DEN 25/11   Nu er det blevet tid til Ringkøbing sejlklub’s tilbagevendende Hyggeaften og netparty !   Vi holder det fredag den 25 November hvor vi starter kl 19:00 og slutter igen lørdag morgen kl 9:00 Man er hjerte...
  • August 2011

Så kom vi igang med 2. del af sæson 2011;- og godt igang. Jeg véd godt, at jeg altid har de positive briller på, når jeg taler og skriver om Ringkjøbing Sejlklub, men jeg mener virkelig også, at jeg har grund til det. Klubben tæller nu165 medlemme...
  • Ekstraordinær generalforsamling

Indkaldelsed. 29.08.2011 kl. 19.30 Dagsorden:-Valg af dirigent-Behandling af bestyrelsens forslag om renovering/udvidelse af klubhus-Evt. Forslag:"Bestyrelsen bemyndiges til at iværksætte renovering og udvidelse af Klubhuset på Fiskerstræde 60. Omfa...
  • Nye joller igen

I forbindelse med overrækkelsen af certifikaterne for Ungdomsvenlig Sejlklub Certificeret Sejlerskole kunne jeg offentliggøre, at Ringkjøbing Sejlklub nu investerer i 3 nye Tera joller. Vores ungdomsafdeling fortsætter den rivende udvikling, de...
  • 2 udnævnelser

Pressemeddelse: I weekenden 25. – 26. juni kunne man på Ringkøbing fjord se en masse hvide sejl. Det var børn og unge, der dystede i kapsejlads i flere forskellige bådklasser. Stævnet var et officielt arrangement under Dansk Sejlunion. ”Vi var ...
  • Pinselørdag

Promovering af RSHar du lyst til at sejle en tur med gæster? Pinselørdag deltager Ringkjøbing Sejlklub i Handelsforeningens event Til vands, til lands og i luften Her har vi brug for både (sejl,- eller motor,-), der vil sejle en lille tur på fjord...
  • Opstart kapsejlads 2011

På ONSDAG d. 4 maj  er det igen tid for de populære kapsejladser på fjorden. Vi starter med første sejlads den 4. maj, og derefter kører det som sædvanlig hver onsdag aften frem til sommerferien. I efteråret er der så igen sejladser, som sæd...
  • 2011 er skudt i gang

Standerhejsning16.04.2011 Allerførst vil jeg komme med en undskyldning. Jeg har lovet noget, som jeg ikke kan holde.Sagen er den, at vi skulle have haft besøg fra Bestyrelsen for Dansk Sejlunion. De meldte afbud i går, men så må vi jo klare os selv....
  • Sejlerskolen certificeret

Sejlerskolen i Ringkjøbing Sejlklub er nu blevet certificeret. Dansk Sejlunion Har gennemgået sejlerskolens målsætning og handlingsplan. Dette har medført, at unionen nu har givet vores skole "det blå stempel" Og havd betyder det så?Ingenting...
  • 1. hjælp kursus

I samarbejde medDet Maritime Hjemmeværnarrangerer sejlklubben kursus i 1. hjælptil søs.Klubhuset d. 13.april kl. 19...
  • Sejlplan 2011

SEJLPLAN FOR SEJLERSKOLE 2011   TORSDAG D. 24-3             TEORI FOR 1ÅRS ELEVER                        KL.  19.00   TORSDAG D. 31-3-2011            TEORI FOR 1ÅRS ELEVER                ...
  • Introduktion til Sejlerskolen i 2011

Introduktion til Sejlerskolen i Ringkøbing Sejlklub 2011 Møde torsdag den 24. marts 2011 med eleverne Mødeledere. Arne Lauridsen, Hans Henrik og Peter Maarup Velkomst Sejler og sejlerhumør ønskes. Vand og vind og både og undervisere haves. Friv...
  • Torms Fondens ungdomslederpris

Thomas Kronborg Hansen fik på Dansk Sejlunions generalforsamling årets ungdomslederpris. Prisen bliver tildelt af sejlunionen og Torm i fællesskab. Thomas får overrakt prisen af Torm Fondens direktør Jens Bjergmose Fra sejlunionens officielle press...
  • Brug af højvandstabel

I aktivitetskalenderen 2011 og tabel over højvandstider er der medtaget højvandstider for Hvide Sande havn. Højvandstiderne er tænkt brugt i forbindelse med planlægningen af havturen til og fra ferieturen i Limfjorden. Ved at bruge højvandstiderne k...
  • Tabel for højvandstider 2011

Højvandstider 2011       Se næste side vedr.  brug...